fredag, januari 25, 2013

Fredag

  • Promenerat till jobbet idag igen. Med mössa.
  • Här har man gått och kört roddövningar och marklyft för att träna ryggen. Och så var det combat man skulle gå på. Låt oss säga så här: idag är jag medveten om att jag har en rygg. Och ben. Och armar.
  • Inga armband idag. Det jag tagit fram gick sönder och jag ville inte smyga in och väcka maken. Katastrof.
  • Inga möten idag!
  • Måste ringa optikern, yngsta dottern ser dåligt på ett öga.
  • Sonen klarade sitt engelskaprov igår! Och skrev nåt långt på svenskan! Däremot fick han inte vara med i skollaget i fotboll. Här ska mejlas rektorn.
  • Gick helt bananas av combaten och satte på mig leobrallor och grova kängor idag. Jag struntar i att jag ser lite tjock ut.

12 kommentarer:

  1. Du ser inte ett dugg tjock ut!

    Men att gå till jobbet utan armband?

    Det måste kännas naket, utsatt, otäckt... ;-)

    SvaraRadera
  2. Ascoola brallor ju! Väger upp bristen på armband.

    SvaraRadera
  3. Katarina: Åh, minst sagt... Lägg till scary, spooky, lonely :)

    Frida: Yay!

    SvaraRadera
  4. Wow, syns vad du tränade igår. Powerkvinna!

    SvaraRadera
  5. Lite tjock? Nej du tjejen!

    SvaraRadera
  6. Cooloa brallor! Skönt samtidigt med träningsverk : )

    SvaraRadera
  7. My mind: haha, visst gör det1?

    Joa: sitter nog mest i huvudet, det där. Och lite på låren...

    hallinbloggar: tack! Idag är värken en dimension värre... :o

    Spader Madame: rock on!

    SvaraRadera
  8. Nä, hörrö. Ser inte tjock ut!! Skitfräna brallor ju. Snygga på dig.

    SvaraRadera
  9. Librarybeth: Tack <3 Tjockheten sitter nog mest i huvudet, tyvärr.

    SvaraRadera
  10. Tjock????? Långt ifrån!

    SvaraRadera
  11. mis(s)match: jag vet det egentligen, men har man brottats med lite övervikt hela livet så sitter det kvar i huvudet. Tyvärr.

    SvaraRadera